Bun venit pe Aika.ro !

Livrare & Retur

Aika-curier-rapid

Livrare

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Livrarea produselor comercializate in magazinul Aika.ro se achita prin serviciu de curierat la adresa de livrare aleasa de client în comanda.

Livrați internațional?​

Expediem produsele noastre către toate statele membre UE prin DHL Express Air Freight. Termenul obișnuit de livrare este de 24-48 de ore după ce agentul DHL primește comanda și coletul este expediat cu avionul.

Cât va dura să primesc pachetul?​

Expediem produsele noastre în toata Romania prin firma de curierat Fan Courier. În zonele folosite direct de Fan Courier, timpul obișnuit de livrare este de 24-48 de ore de la livrarea coletului. Daca adresa dumneavoastra se afla pe lista locatiilor externe, timpul de livrare poate fi prelungit conform politicii firmei de curierat.

Metoda de plata

Ce metode de plată sunt acceptate?

Pretul produselor poate fi achitat intr-una din urmatoarele modalitati, in functie de alegerea clientului :

1.Cu card de plata online (cartea personala sau de vizita a cumparatorului, in deplina securitate; plata se face prin Stripe.com);

2. Ramburs (plata se va face în lei conform prețului contractului și se va plăti curierului care efectueaza livrarea).

Livrare si retur

Cum plasez o Comandă?​

Cumpărătorul se conectează pe site folosind datele de acces înregistrate anterior sau contul Facebook/Gmail, selectează produsul și apasă butonul „Adaugă”.

Deci in Coșul meu, clienții au posibilitatea de a răsfoi lista de produse, de a modifica cantitățile și de a confirma intenția de cumpărare accesând butonul „Finalizare Comandă”.

Faceți acest lucru completând sau selectând o adresă de livrare și/sau de facturare și acceptând prevederile acestui document.

In continuare cumpărătorii își vor alege metoda de plată preferată (online prin card bancar, transfer bancar prin internet banking sau prin plata pentru comandă (PO) sau ramburs la livrare).

Cum îmi pot anula sau schimba comanda?​

Dacă trebuie să faceți modificări la comanda dvs., vă rugăm să ne sunați imediat dupa ce ati plasat comanda!

De obicei, procesăm comanda în termen de 2-4 ore de la primirea acesteia, iar odată ce comanda este procesată, nu putem face modificări asupra acesteia.

Ca urmare modificările pe care le puteți solicita prin telefon sunt: ​​schimbați dimensiunea, schimbați culoarea, ștergeți sau adăugați produs la comandă

Anularea unei comenzi online: Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 ore de la plasarea comenzii.

Anulați comenzi folosind sisteme automate disponibile în contul dvs., secțiunea Istoricul comenzilor

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?​

Puteti sa plasati o comanda chiar daca nu aveti cont pe site-ul nostru, dar va sugeram totusi sa va inregistrati astfel incat sa va puteti adauga produsele favorite in lista de preferinte, si sa puteti accesa oricand istoricul comenzilor.

Cum îmi urmăresc comanda?​

Da, cu siguranta. După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare.

Fiecare comandă este preluata pentru procesare în maximum 24 de ore lucrătoare.

Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi un e-mail cu numărul de expediere (AWB) și un link care vă permite să urmăriți expedierea online pe site-ul de curierat ales de dvs.

Cum pot returna un produs?​

Conform legii în vigoare (OUG 34/2014), cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului că a renunțat la cumpărare fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu etichetele intacte. Produsul trebuie să fie nefolosit și lipsit de urme de uzură (pete, mirosuri, urme de spălare etc.)  sau alte defecte de orice fel. Produsele trebuie să fie ambalate cu grijă, similar modului în care le primesc clienții.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a deduce valoarea serviciilor conforme din suma returnată sau de a refuza returul dacă produsul returnat prezintă neconformități de natura descrisă mai sus, inclusiv defecte la ambalajul de retur.

„Servicii conforme” înseamnă toate serviciile de curățare, călcat sau reparații necesare pentru reintroducerea produselor returnate într-un proces de vânzare impecabil.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea produsului deteriorat și de a-l returna Cumpărătorului dacă neconformitatea nu poate fi eliminată cu ușurință.

Toate taxele de transport (dus-întors) vor fi suportate de cumpărător la livrarea coletului returnat.