Bun venit pe Aika.ro !

Livrare si retur

Aika-Despre-noi

Expediere si Retur

Livrarea articolelor vestimentare comercializate in magazinul Aika.ro se achita prin serviciu de curierat la adresa de livrare definită de client în comanda. Valoarea serviciului de livrare se calculeaza automat pe baza adresei cumparatorului și va fi evidentiata separat in comanda.

Metoda standard de livrare este preplătită prin curier (card bancar sau transfer bancar). Pentru a beneficia de modalitatea de livrare standard, cumparatorul trebuie sa opteze pentru plata online prin card sau transfer bancar – in acest caz va beneficia de cel mai mic curs de livrare disponibil la adresa înregistrată.

Selectarea unei metode de curierat pentru a utiliza ramburs la livrare la destinatie presupune furnizarea unui serviciu suplimentar, acceptarea platii printr-o firma de curierat. Această metodă de livrare nu este standard.

Termenele generale de livrare sunt afișate pe pagina fiecărui produs, exprimate în zile lucrătoare. În plus, timpul estimat de livrare este afișat în rezumatul coșului înainte de finalizarea comenzii. În cazul în care comanda conține produse cu disponibilitate diferită, timpul de livrare se va baza pe cel mai lung timp afișat.

Perioada de livrare intră în vigoare de la data înregistrării comenzii și nu este afectată de modificările ulterioare, dar în perioadele de vârf, din cauza volumului mare de comenzi înregistrate, poate exista o mică întârziere în procesarea și livrarea comenzii.

Prin excepție, în orele de vârf, firma de curierat rezervată își rezervă dreptul de a întârzia livrarea în funcție de gradul de încărcare, ceea ce nu constituie o încălcare a prezentului document.

Pașii de livrare sunt următorii: După ce vânzătorul confirmă comanda, sistemul emite automat un bon de livrare, care va fi trimis prin email cumpărătorului cu numărul de urmărire (AWB), care poate fi folosit pe site-ul companiei de curierat pentru a urmări evoluția. a mărfurilor, cumpărătorul va folosi site-ul în comunicare cu firma de curierat. Dupa primirea marfii, cumparatorul este obligat sa inspecteze coletul din punct de vedere cantitativ si calitativ conform etichetei coletului.

În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini contractul deoarece produsul sau serviciul este indisponibil/nu mai este disponibil, o rambursare din cauza indisponibilității produsului sau serviciului va fi emisă cumpărătorului în termen de 14 zile calendaristice. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia unilateral contractul dacă Vânzătorul primește informații incorecte legate de factura sau livrarea produsului, banca emitentă a cardului respinge sau procesatorul de carduri anulează tranzacția, în caz contrar aceasta va fi considerată o încălcare a contractului. Vânzătorul va depune eforturi rezonabile pentru a menține corectitudinea informațiilor afișate pe site cu privire la disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor vândute.

Politica de returnare

Conform legii în vigoare (OUG 34/2014), cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului că a renunțat la cumpărare fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Taxe de returnare a cumpărătorului. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu etichetele intacte. Produsul trebuie să fie nefolosit și lipsit de urme de uzură (pete, mirosuri, urme de spălare etc.), spargeri sau alte defecte de orice fel. Produsele trebuie să fie ambalate cu grijă, similar modului în care le primesc clienții.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a deduce valoarea serviciilor conforme din suma returnată sau de a refuza returul dacă produsul returnat prezintă neconformități de natura descrisă mai sus, inclusiv defecte la ambalajul de retur.

„Servicii conforme” înseamnă toate serviciile de curățare, călcat sau reparații necesare pentru reintroducerea produselor returnate într-un proces de vânzare impecabil.

Tarifele pentru serviciile de aducere la conformitate sunt:

  1. Curatatorie: 20 lei/produs
  1. Calcatorie: 12 lei/produs
  1. Reparatii: in functie de natura reparatiilor necesare, tariful de reparatii este cuprins intre 15 – 45 lei/produs

Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea produsului deteriorat și de a-l returna Cumpărătorului dacă neconformitatea nu poate fi eliminată cu ușurință. Toate taxele de transport (dus-întors) vor fi suportate de cumpărător la livrarea coletului returnat.

În cazul în care cumpărătorul alege metoda standard de livrare oferită de vânzător, legea în vigoare dă dreptul cumpărătorului la despăgubiri, inclusiv costul livrării inițiale a comenzii. In magazinul online Aika.ro modalitatile standard de livrare oferite sunt curierul si plata online cu cardul. In acest sens, plata ramburs nu este o metoda standard de livrare, iar cumparatorul nu va putea obtine dreptul de a recupera costul initial de livrare.

Pasii pentru a efectua returnarea sunt:

– În istoricul comenzilor din secțiunea contului dvs., selectați codul de comandă care conține produsul pe care doriți să îl returnați, apoi bifați produsul pe care doriți să îl returnați. Cumpărătorii sunt încurajați (fără obligație) să completeze un motiv pentru solicitarea returului pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite.

– Daca doreste sa inlocuiasca produsul cu alta marime sau alt produs, cumparatorul va mentiona detaliile noului produs (nume, culoare, marime).

– Pentru a returna produsul returnat de valoare egala, in cazul in care comanda a fost returnata la livrare, cumparatorul va desemna un cont IBAN si numele titularului acestuia.

– Faceți clic pe butonul „Solicitare returnare”, cererea de retur va fi trimisă vânzătorului, iar vânzătorul va contacta cumpărătorul în 24-48 de ore lucrătoare pentru a stabili cum să finalizați operațiunea.

– Vânzătorul va organiza ridicarea de la cumpărător și va aduce coletul care conține produsul returnat la sediul vânzătorului. Cumpărătorul livrează coletul de retur curierului, asigurându-se că produsul a fost pliat cu grijă și ambalat corespunzător pentru a preveni expedierea. Orice daune cauzate în timpul transportului este responsabilitatea expeditorului.

– Taxa de transport pentru livrarea produselor returnate sau schimbate se suporta de catre vanzator, cu exceptia taxei de kilometri suplimentare impusa de firma de curierat pentru zonele din afara zonei de acoperire.

– Dupa primirea produsului la sediul vanzatorului si determinarea conformitatii acestuia, vanzatorul va actualiza in sistem etapa de retur. Retururile vor fi procesate timp de maximum 15 zile iar rambursările sumei relevante se vor face în contul bancar desemnat de cumpărător sau, după caz, prin cardul utilizat pentru plata comenzii.

Abandonarea repetată a unei comenzi plasate înainte sau după livrare într-un mod care indică un comportament neobișnuit al cumpărătorului poate fi considerată abuzivă. Cumpărătorii care vor manifesta acest comportament neadecvat pot fi trecuți pe lista clienților fără scrupule și nu mai au posibilitatea de a plasa o comandă pe site-ul nostru.

Contact

Telefon: 703.172.3412
Relatiiclienti@aika.ro

44 calea calarasi 
Luni-Vineri: 09:00-19:00

Echipa Noastra

  • Alexandra-Aika

    Alexandra S

    Founder & CEO

  • Arnaud-Aika

    Arnaud D

    Founder & CEO

  • Tania-Aika

    Tania S

    Sales Director